Ad Code

Pakej Rombongan Sekolah Homestay Kesidang

Rombongan Sekolah Homestay Kesidang

Rombongan Sekolah Homestay Kesidang

Homestay Melaka
Homestay Melaka
Homestay Melaka

Ingin membawa anak-anak murid ke kawasan menarik di Bandar Melaka atau Bandar Hilir? Tentunya anda memerlukan homestay di Bandar Melaka atau homestay di Bandar Hilir yang selesa.

Homestay Kesidang menyediakan satu pakej yang menarik untuk rombongan sekolah samada sekolah rendah atau menengah. Pakej ini amat sesuai untuk guru-guru yang ingin membawa anak muridnya melawat tempat-tempat bersejarah di Bandar Hilir, Melaka serta mengalami pengalaman menaiki River Cruise di Sungai Melaka.

Bil. Hari Harga Pakej Deposit
2 Hari 1 Malam RM600.00 RM100.00
3 Hari 2 Malam RM1,100.00 RM200.00
4Hari 3 Malam RM1,500.00 RM200.00

Pakej ini juga sesuai bagi guru-guru yang membawa pasukan sukan sekolah yang bertanding pada peringkat MSSN dan juga MSSM kerana di samping kemudahan untuk parking bas, padang permainan yang terdapat di depan homestay juga sesuai untuk dijadikan padang untuk warm-up. Walau bagaimanapun ia tidak sesuai untuk latihan.

Harga Pakej adalah seperti berikut: (Untuk Rombongan seramai 40 orang)  




Rombongan Sekolah Homestay Kesidang


Rombongan Sekolah Homestay Kesidang
Homestay Kesidang Lia

Rombongan Sekolah Homestay Kesidang
Homestay Kesidang Moon

Pakej terdiri dari:
  • 2 unit rumah teres satu tingkat dengan 3 bilik tidur dan 2 bilik air di homestay Kesidang Lia dan 4 bilik, 2 aircond dan 3 bilik air di Homestay Kesidang Moon. Amat sesuai sekiranya rombongan mengandungi murid lelaki dan perempuan. Satu rumah untuk murid lelaki dan satu rumah untuk murid perempuan.
  • Rumah terletak berhampiran  (dapur bertemu dapur)
  • Rumah ini juga mengandungi 2 ruang tamu yang luas.
  • Toto dan bantal extra disediakan.
  • Setiap rumah dilengkapi dengan 2 unit pendingin hawa dan satu bilik kipas.
  • Maksimum satu rumah termasuk guru adalah seramai 20 orang.
Homestay Melaka
Homestay Melaka
Homestay Melaka

Post a Comment

8 Comments

  1. Homestay&Hostel Lawatan Bas Ke Melaka. Hanya RM10pax! layari blog http://jasinhomestay.blogspot.com/ atau 012-3736548

    ReplyDelete
  2. bilakah boleh saya membuat tempahan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempahan boleh buat bila2 masa saja. Lagi awal lagi bagus...

      Delete
  3. Salam saya Cikgu Asrul dari Kedah.Tel..0195089394 Bolehkah saya tempah untuk rombongan sekolah 40 orang semuanya..12 September 2014 jangka bermalam di Melaka.

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum , saya nak tanya ,, pakej homestay ni kalau tak termasuk river cruise tu berapa ye ?

    ReplyDelete
  5. Untuk makluman, mulai 1 April 2014, pihak homestay tidak lagi memberikan baucer river cruise kerana pihak river cruise telah membatalkan baucer2 tersbt.

    ReplyDelete
  6. Kita boleh dapatkan senarai homestay Melaka yang murah di Melaka berhampiran lokasi pelancongan di Bandar Hilir dan Klebang sila lawati;
    http://www.homestaymelaka.com.my atau http://homestaymelaka.worldheritage.com.my. Sila hubungi melalui telefon atau Whatsapp ke 013-2987378 (Hana) untuk tempahan.

    Bagi penginapan apartment dan hostel murah untuk rombongan ke Melaka berhampiran lokasi pelancongan di Bandar Hilir dan Klebang boleh lawati http://www.indahkembara.com

    Ataupun kita ada membawa rombongan pelajar ataupun kumpulan bolehlah mendapatkan pakej-pakej menarik untuk penginapan di Melaka dengan melawati http://pakejlawatan.worldheritage.com.my

    ReplyDelete

Rakan pengunjung yang baik hati. Komen anda amat dihargai.