Ad Code

Gunakan PayPal Bayar Penginapan di Homestay Kesidang

Terima kasih kepada semua tetamu yang telah memilih homestay Kesidang ketika mereka bercuti di Melaka. Homestay Kesidang kini telah menjadi pilihan utama kepada tetamu yang mencari homestay di Bandar Melaka dan juga Homestay di Banda Hilir.

Sebagai tanda penghargaan dan juga untuk memudahkan para tetamu yang ingin membuat pembayaran, pihak homestay Kesidang telah bekerjasama dengan PayPal agar pembayaran boleh dibuat menggunakan kad kredit atau kad debit atau melalui akaun PayPal.

Homestay Di Bandar Hilir

Bagaimana Caranya Membuat Bayaran Menggunakan PayPal?
  1. Klik Tempahan di Laman Utama  
  2. Di bahagian bawah sekali di perenggan Bayar Menggunakan PayPal, sila pilih berapa hari penginapan samada 2 hari 1 malam, 3 hari 2 malam atau 4 hari 3 malam.
  3. Kemudian klik pada button Buy Now dan ikuti langkah seterusnya.

Apa itu PayPal?

PayPal adalah cara yang paling digemari oleh rakyat Malaysia untuk membayar secara online. Ia adalah satu cara yang lebih cepat, mudah dan selamat untuk membuat dan menerima bayaran online dan pada telefon bimbit anda.

PayPal adalah sistem pembayaran online yang membolehkan anda menghantar atau menerima duit dalam bentuk digital. Dengan akaun PayPal anda sendiri, anda boleh menerima bayaran daripada pemegang akaun PayPal lain dengan cepat dan mudah.

Malah, anda juga boleh menerima bayaran dari kad kredit. PayPal adalah cara yang lebih selamat, lebih mudah untuk membayar dan mendapatkan talian dibayar. Perkhidmatan yang membolehkan sesiapa sahaja untuk membayar dalam apa jua cara yang mereka suka, termasuk melalui kad kredit, akaun bank, PayPal Smart Connect atau baki akaun, tanpa berkongsi maklumat kewangan.

PayPal telah dengan pantas menjadi pemimpin global dalam penyelesaian pembayaran dalam talian dengan lebih daripada 23000 juta akaun di seluruh dunia. Pembayaran menggunakan PayPal boleh dilakukan di 190 negara dalam 24 mata wang di seluruh dunia, membolehkan e-dagang global membuat bayaran tidak kira di mana lokasinya, juga dalam mata wang dan bahasa yang berbeza.

PayPal telah menerima lebih daripada 20 anugerah untuk kecemerlangan dari industri Internet dan komuniti perniagaan yang baru-baru ini Anugerah 2006 Webby untuk Perkhidmatan Tapak Terbaik Kewangan dan Anugerah Suara Orang Webby 2006 bagi Perkhidmatan Tapak Terbaik Kewangan.

Terletak di San Jose, California, PayPal telah ditubuhkan pada tahun 1998 dan telah dibeli oleh eBay pada tahun 2002. Pada bulan Januari 2011, PayPal membuka pusat sokongan pelanggan kedua di rantau Asia Pasifik (yang pertama di Shanghai, China). Kemudahan baru di Malaysia menawarkan perkhidmatan dan sokongan untuk pelanggan di seluruh Asia Tenggara, serta menyediakan sokongan operasi untuk perkhidmatan pembayaran global PayPal.

Mengapa menggunakan PayPal?

PayPal membolehkan mana-mana individu atau perniagaan untuk membayar dan mendapatkan bayaran dalam talian dengan selamat dan mudah dari seluruh dunia. ia adalah percuma, cepat dan mudah!

• jika anda membeli:

Menikmati pelbagai tanpa henti apabila anda membeli-belah di seluruh dunia dan membayar dengan PayPal. Beribu-ribu penjual dan kedai-kedai dalam talian menerima PayPal - yang bermaksud anda boleh membayar dalam dolar Singapura dan 24 mata wang lain! Membeli-belah dan membayar mana-mana sahaja pada bila-bila masa. Dengan akaun PayPal, anda tidak perlu butir-butir kad kredit anda di tangan. Terbaik dari semua, ianya percuma!

• jika anda menjual:

Meluaskan capaian anda dan berkembang di seluruh dunia dengan kehadiran PayPal dalam 190 pasaran di seluruh dunia. PayPal mempunyai lebih 70 juta akaun yang aktif di seluruh dunia. Dengan kolam besar pengguna kami, anda boleh menarik minat pembeli yang lebih berpotensi dan meningkatkan kadar kejayaan anda apabila anda menawarkan PayPal. Satu penyelesaian semua dalam satu, PayPal membolehkan anda menerima bayaran daripada kad kredit utama di seluruh 190 buah negara tanpa kerumitan dan kos akaun saudagar.

Post a Comment

0 Comments